niedziela, 1 maja 2016

Eleganckie paznokcie z Sophin 206 i 356

Ostatnio pięć pięknych lakierów Sophin zasiliło moją kolekcję. Dziś chciałabym Wam pokazać piękne holo i satynowy róż. Jeden z nich zdecydowanie skradł moje serce. Wiecie już który? :)

koronkowe paznokcie
Kilka dni temu na profilu instagramowym (@Cranberryfairy) wrzuciłam zdjęcie lakieru, który mnie oczarował. Kto obserwuje ten pewnie widział :)

Jakiś już czas szukałam idealnego srebrnego holo. Okazało się, że lakierem jaki może w tej kategorii zasługiwać na miano "idealnego" jest nr 206 od Sophin.

lakier holo

To piękne srebrne holo, które pod wpływem światła mieni się niczym tęcza.
To niesamowite, ponieważ w mocnym świetle (lampa) lub w słońcu, pozornie srebrna tafla nabiera trójwymiarowego efektu. Maleńkie drobinki cudnie odbijają promienie światła uwydatniając piękno tego lakieru. Chyba nie może się nie podobać, prawda?

lakier holo w naturalnym i sztucznym świetle

Kilka informacji praktycznych:

  • Konsystencja - rzadka, niemniej jednak nie zalewa skórek przy malowaniu, dzięki takiej konsystencji można łatwo dozować lakier i nakładać cienkie warstwy,
  • Krycie - pełne krycie uzyskuje się przy nałożeniu dwóch (cienkich) warstw lakieru, niemniej jednak w niektórych miejscach miałam wrażenie, że zostają delikatne prześwity. W takim wypadku można spokojnie dołożyć trzecią,
  • Wykończenie - nie jest to pełny połysk, a raczej satynowe wykończenie,
  • Efekt - idealne holo :)
  • Cena - 26 zł (można znaleźć w sklepie internetowym TU)
  • Zmywanie - bardzo łatwe, pięknie się zmywa, nie brudząc skórek (byłam pozytywnie zaskoczona)
Jestem nim absolutnie oczarowana. Do tej pory wydawało mi się, że taki głęboki i trójwymiarowy efekt można uzyskać tylko przy hybrydach (z pyłkiem holo). Okazało się, że w tradycyjnych lakierach również jest to możliwe. Będę do niego często wracać!

A teraz czas na zdobienie :)

Zdecydowałam się połączyć holo z satynowym różem nr 356 (o którym nieco więcej będzie w kolejnym poście). Srebro i róż to dla mnie bardzo eleganckie połączenie. Do całości dodałam jeszcze stemplowe koronkowe zdobienie z płytki BP-L020 od Born Pretty Store.
Jak podoba się Wam całość?

eleganckie paznokcie, koronka

bp-l020

bp-l020

-E-

10 komentarzy:

  1. Cudna kompozycja a ten lakier rowniez mam i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego holosia uwielbiam i juz nie raz gościł na moich paznokciach. Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kombinacja :) mam tego holosia i jest piękny, ale uważam, że jednak potrzeba mu trzech warstw - przynajmniej tak było w moim przypadku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzy warstwy dają bardziej intensywny efekt :) lakier nie jest gęsty więc dalej wygląda to bardzo dobrze!

      Usuń
  4. Jak z trwałością tego holo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze na lakiery stosuje top, stąd nie wiem jak długo trzyma się 'solo'. Pokryty top coatem utrzymał się 5 dni bez szwanku :)

      Usuń
    2. Bez topu spokojnie 5 dni a potem delikatnie starte końcówki :)

      Usuń
  5. Jakiego topu uzywasz?
    Swietne zdobienie! Tez mam tego holosia :) Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej Seche Vite, zawsze idealnie się sprawdza i do tego nie rozkazuje mi wzorów stemplowych

      Usuń