środa, 27 kwietnia 2016

Balonikowe naklejki z Golden Rose oraz płytką DER-16

Płytka DER-16 już dawno kusiła mnie żeby zrobić z jej pomocą naklejki na paznokcie. W końcu znalazłam trochę czasu aby zmierzyć się z tym wyzwaniem ;)

baloniki na paznokciach





Do wykonania zdobienia użyłam głównie lakierów z mojej ulubionej firmy Golden Rose.

zdobienie z naklejkami

Jako główny lakier, użyłam lakieru Golden Rose Rich Color 67. Wydaje mi się, że ciężko nazwać ten kolor. Jak dla mnie, jest to połączenie jasnego różu i brzoskwini :)

Serdeczny palec pomalowałam jasnoniebieskim lakierem również z Golden Rose Rich Color 74.  Teraz nadszedł czas na wykonanie naklejki.

lakiery Golden Rose


Wzór odbiłam z wspominanej już płytki DER-16. Inne zdobienie z użyciem tej płytki oraz jej recenzję możecie znaleźć tutaj (klik) :)

stamping plate DER-16


Wzór odbiłam czarnym lakierem z Colour Alike BLP01 B.a Dark Knight, następnie wypełniłam go na stemplu dwoma lakierami również z Golden Rose Rich Color: różowym: 09 oraz zielonym: 44. 

Następnie tak przygotowaną naklejkę pomalowałam Seche Vite. Po wyschnięciu, umieściłam ją na pomalowanym na niebiesko paznokciu, i jeszcze raz przytwierdziłam Seche Vite. Pozostałe paznokcie również pomalowałam lakierem nawierzchniowym.

Jak Wam się podoba? :)


brzoskwiniowe paznokcie

niebo na paznokciach



-M-


3 komentarze:

  1. Wygląda trochę jak ręcznie malowane ;-) Bardzo fajnie wyszło to zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobienie :-) podoba mi się ten stempelek :-D

    OdpowiedzUsuń