niedziela, 12 kwietnia 2015

Kolejny projekt - kolejne wyzwania!

Bardzo spodobał się nam konkurs u Sabi-nails dlatego postanowiłyśmy wziąć udział w kolejnym pazurkowym projekcie.
Tym razem, projekt jest typowo stemplowy czyli wszystkie zdobienia powinny zostać wykonane właśnie tą metodą. Stemple uwielbiamy więc jak tu nie wziąć udział! :)


b&w nails




Projekt stemplowej maniaczki organizowany jest przez Redrouge i składa się z 6 tygodni zdobienia paznokci według określonego tematu. Poniżej wszystkie tematy które nas czekają.


Źródło: http://www.redrouge-nailart.blogspot.com


W pierwszym tygodniu do wykonania miałyśmy czarno-białe zdobienie. Długo zastanawiałam się jaki wzór użyć z mojego płytkowego zbioru, jednak tym razem wybór padł na ukochaną płytkę Moyou - Sailor 07.



Moyou Sailor plate


Do wykonania zdobienia użyłam jako bazy białego lakieru tym razem z DeBBY gelPLAY nr 23. Było to moje pierwsze spotkanie z tym lakierem i mogę go śmiało polecić - szybko wysycha i nie pozostawia smug na paznokciach. Czarne mazie wykonałam  lakierem z Golden Rose nr 35 oraz płytką Moyou Sailor nr 7. Całość pokryłam Seche Vite.


op art nailszdobienie paznokci



Jeśli lubicie stemple i wyzwania również weźcie udział w projekcie! :)


-M-


2 komentarze:

  1. Świetne te wzorku,super wygląda całość mani

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia i pazurki :) Dziękuję dziewczyny za udział w projekcie :* cieszę się, że dołączyłyście...

    OdpowiedzUsuń