środa, 18 marca 2015

Przywołujemy Wiosnę!

Na blogu Pretty Nails by Kasia trwa obecnie konkurs "Przywołujemy wiosnę". Prace, mogą być z różnej tematyki: manicure, makijaż, fryzury.
Specjalnie na tą okazję przygotowałam coś specjalnego - wiosenny manicure :)

Ciekawe?




Wiosna to szczególny okres w roku. Z jednej strony jeszcze czasem zima przypomina o sobie strasząc ostatnimi opadami śniegu, a z drugiej to piękna i budząca się do życia natura. Dokładnie taką wizję wiosny chciałam wymalować na moich paznokciach. Miało być to powolne przejście od chłodu i śniegu do pięknej, usianej kwiatami łąki. Mam nadzieję, że się udało:)

spring nails

wiosenny manicure

wiosenne paznokcie

Wykorzystane lakiery:

  • Golden Rose Rich Color - 09, 26, 68
  • DeBBY gel play oraz Essence nail art stampy (biały), 
  • Wibo Extreme Nails nr 545
  • Sally Hansen Complete Salon Manicure - 832 Night Watch, oraz 823 Tulle Kit
  • Lakiery BeBeauty (zakupione w Biedronce) - 37 i 12
  • OPI Fiercely Fiona (NLB94)
  • Pupa Long Lasting nr 516
Zdobienie z wzorami płatków śniegu zrobiłam stemplami z płytki MoYou London Festive 06.
Pozostałe zdobienia są ręcznie malowane.


A Wam z czym kojarzy się wiosna?

-E-




3 komentarze:

  1. Genialny pomysł na zdobienie!!! Bardzo podoba mi się Elu Twój pomysł - jest mega oryginalny i świetnie obrazuje wiosnę :)) osobiście najbardziej w wiośnie lubię tą cieplejszą część, ale na Twoich paznokciach podoba mi się w każdej cząstce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z przejściem z jednej do drugiej pory roku, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia, MatMaja - bardzo dziękuje :) stwierdziłam, że przy pracach konkursowych można trochę poszaleć i zrobić coś bardziej nietypowego. Może nie jest topowy codzienny manicure, ale myślę że na tą okazję pomysł był dobry!

    OdpowiedzUsuń