niedziela, 8 marca 2015

Lekcja geometrii - projekt Nailart, czyli "op art" w natarciu! cz.2

Jak już wiecie włączyłyśmy się w projekt Nailart jaki trwa u Sabi-nails. Pierwszą naszą wersję paznokci (a nawet dwie!) w stylu op art, możecie zobaczyć na blogu w poprzednim poście (TUTAJ).

Tym razem dla odmiany, chciałabym pokazać Wam ręcznie wykonane zdobienie, inspirowane tematem przewodnim. Mam nadzieję, że udało mi się stworzyć hipnotyczne wzory stwarzające złudzenie trójwymiarowości. Zobaczcie i oceńcie sami!

debby gelplay 23



Manicure wykonałam przy użyciu lakieru DeBBY gelPLAY w kolorze białym (numer 23).  Muszę przyznać, że to mój pierwszy lakier tej marki i chyba nie ostatni :) Bardzo dobrze mi się nim malowało, ze względu na wygodny, szeroki pędzelek. Dodatkowo szybko wysycha i paznokcie po wymalowaniu zyskują bardzo ładny połysk.
Do wzorków, po raz kolejny przydał mi się czarny lakier z precyzyjnym pędzelkiem z firmy Flormar.

Pozwoliłam sobie na lekkie szaleństwo i w efekcie wzory na każdym paznokciu są inne. Mam nadzieję, że wpisują się w inspirację op art.

debby gelplay 23
op art nails


Podobają Wam się takie wzory na paznokciach?

-E-

4 komentarze:

  1. Ręczne malowanki, suuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądają :) Zdecydowanie bardziej podoba mi się Op Art ręczny niż stempelki bo malujac ręcznie jest więcej możliwości stworzenia ciekawego mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie chciałam zrobić coś innego :) cieszę się że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń