czwartek, 18 czerwca 2015

Pastelowe stokrotki


Dziś w roli głównej kwiatowa płytka z serii: JQ-L04 i piękne pastelowe kolory.


 pastelowy manicure



Do wykonania tego delikatnego zdobienia użyłam moich ulubionych pastelowych lakierów. Miętowy kolor - jak dla mnie zawsze uniwersalny na paznokciach - to piękny Super Stay 7 Days z Maybelline w odcieniu 615 Mint for Life. Ostatnio bardzo często gości na moich paznokciach. W roboczych czeka już kolejne mani z tym właśnie lakierem :) Lakier daje naprawdę dobre krycie i jeśli się postaramy wystarczy jego jedna warstwa. W dzisiejszym zdobieniu użyłam ich dwóch. Pędzelek lakieru jest dosyć płaski i szeroki -  świetnie prowadzi się go po płytce paznokcia :)

Różowy odcień to występujący już na blogu  Rimmel London w kolorze 203 Lose Your Lingerie godny zastępca Essie w kolorze Fiji. 




Super Stay 7 days Maybelline 615pastelowy manicure


Kwiatowy wzorek wykonany został przy użyciu płytki JQ-L04 posiadającej motywy kwiatowe i roślinne. Jest to naprawdę fajna płytka i może posłużyć do wielu stylizacji paznokci. Do jego stworzenia użyłam Rimmel Salon Pro 457 Cuppa Earl Grey który bardzo dobrze komponuje się Rimmel London Lose Your Lingerie.  Całość zdobienia pokryłam Seche Vite.

Zapraszam do galerii pastelowych paznokci :)

-M-

delikatne zdobienie paznokci

wiosenne paznokcie
płytka JQ-L04

paznokcie 2015





5 komentarzy:

  1. Raczej koper niż stokrotki, ale wygląda to uroczo. Piękne pastelowe mani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotki były żywe na zdjęciu :) Ciesze się że się podoba :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie skomponowane zdobienie :) takie delikatne!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, delikatne zdobienie, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się. choć stokrotki towarzyszą a nie są na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń