piątek, 22 maja 2015

Manicure ślubny - inspiracje dla przyszłych Pań Młodych (i nie tylko) :)

Mamy już maj, a więc można śmiało powiedzieć, że zbliża się pełnia sezonu ślubnego.

W swoim gronie znajomych mam kilka przyszłych Pań Młodych więc wiem, że zaczyna się dla nich gorący okres kończenia przygotowań do wesela.
Odpowiedni manicure na tą okazję, to niezwykle ważna sprawa - taka kropka nad 'i'. Przecież dłonie z obrączką będzie oglądało tego dnia wiele osób.
ślubne paznokcie

Jeśli szukacie pomysłu na paznokcie ślubne to zapraszam :)
Przewertowałam dla Was mnóstwo zdjęć i wybrałam garstkę. Być może jedna z tych inspiracji będzie później Waszymi paznokciami na tę wyjątkową okazję. Będzie też moja propozycja :)


Poniższe zdjęcia pochodzą z serwisu Pinterest/Stylowi. Nie są to moje prace, a tylko przykłady ciekawych dla mnie propozycji. Pod zdjęciem wstawiam link do mojej tablicy gdzie wyzbierałam wszystkie prace :)
wedding manicure
źródło: https://pl.pinterest.com/elawojdya/paznokcie-%C5%9Blubne/
No dobrze, a teraz czas na moją autorską propozycję :) Mam nadzieję że przypadnie Wam do gustu.

eleganckie paznokcie

Manicure jest delikatny, ale bardzo efektowny. Do pastelowego różu i bieli dodałam złoty akcent, który całości nadaje elegancji.

Nie chciałam przesadzić ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na delikatne kropeczki i stempel na środkowym paznokciu. Wzór pochodzi z pięknej płytki MoYou London: Sailor 07, z której zrobione były paznokcie z rybkami ( ZOBACZ TUTAJ).

Wykorzystane lakiery:

  • Golden Rose Rich Color: pudrowy róż nr 52, oraz biel nr 76,
  • Essie Buy me a cameo, o pięknym odcieniu starego złota,
  • Top coat --> Seche Vite,


elegant nails



paznokcie na weseleślubny manicure

Jak Wam się podobają? Jaki manicure wybrałybyście/wybrałyście dla siebie na ślub?


-E-

4 komentarze:

  1. Piękna ta Twoja propozycja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz weź zdecyduj się na jedne... Ale Twoje są urocze, chętnie bym takie chciała.. szkoda, ze jestem już po :D

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety ja już żadnego nie wykorzystam, chyba że na inną okazję. Śliczny ten twój mix ;)

    OdpowiedzUsuń