poniedziałek, 4 maja 2015

Kolorowe lakiery nawierzchniowe - OPI Sheer Tints

W moich zbiorach cały czas przybywa nowych lakierów.  

Ostatnio do kolekcji bezbarwnych top coatów, dołączyła super czwórka OPI Sheer Tints.
Chcecie się dowiedzieć coś więcej o tych lakierach? W takim razie ten post jest właśnie dla Was!

sheer tints

Czym są topy OPI Sheer Tints?

Kolekcja OPI Sheer Tints to już żadna nowość. Topy zostały wprowadzone na rynek w zeszłym roku, natomiast u mnie w zbiorach pojawiły się stosunkowo niedawno. 

Top coat'y Sheer Tints to lakiery nawierzchniowe w 4 różnych odcieniach:

  • żółtym - I’m Never Amberrassed,
  • różowym - Be Magentale with Me,
  • niebieskim - I Can Teal You Like Me,
  • fioletowym - Don’t Violet Me Down,

Można je stosować samodzielnie na płytkę paznokcia, lub eksperymentować z lakierem bazowym.
Zobaczcie zresztą same - poniżej pożyczone inspiracje:
Źródło: http://blog.phoenixbeautylounge.com/

Przy łączeniu ich dowolnie ze sobą, można uzyskać bardzo ciekawy efekt na paznokciu. Co ważne intensywność koloru można stopniować, nakładając jedną lub więcej warstw. W efekcie można uzyskać efekt np. tęczowych paznokci, ombre i wiele wiele innych. Ograniczeniem jest tylko nasza wyobraźnia :)

Moje wrażenia (plusy i minusy):

+ bardzo ładne kolory, idealne do wiosennego i letniego manicure,
+ duża trwałość,
+ ogromna możliwość eksperymentowania z efektem końcowym (nadają się również do techniki water marble)

- cena, jedna pełnowymiarowa buteleczka to koszt nawet powyżej 40 zł. mi jednak udało się dorwać każdy z kolorów za 18zł/szt,
- długi czas schnięcia przy nałożeniu kilku warstw.

Teraz będzie najważniejsze, czyli moje paznokcie zainspirowane lakierami OPI :)

Oprócz wszystkich kolorów OPI Sheer Tints, jaki nakładałam na biały lakier, wykorzystałam
czarny połyskujący lakier Sally Hansen Complete Salon Manicure 340 Black Platinium.

tęczowe paznokcie

tęczowe ombre


Wzory pochodzą z płytki Der-03, która jest niemalże kopią znanej płytki MoYou London (Fairytale 05). Jest to kolejna płytka z serii DER, która działa bez zarzutu - wzory odbijają się bez najmniejszego problemu. Kiedyś może pokażę Wam nieco więcej :)

der-03 stamping plate


płytka der-03


-E-

3 komentarze:

  1. świetne zdobienie wymyśliłaś :) miałam je, ale ostatecznie sprzedałam na wyprzedaży, bo jakoś mi nie "leżały" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi i takie z wyprzedaży trafiły do mnie, a ja jestem szalenie zadowolona :D

      Usuń
  2. Bardzo ładne te lakiery tylko drogie,nawet z wyprzedaży. Ja wolę kupić tańsze a więcej
    Choć wiem ze jakościowo Opi pewnie są lepsze.ps bardzo ładne zdobienie

    OdpowiedzUsuń