sobota, 28 lutego 2015

Cukierkowe "łatki" na paznokciach z China Glaze

Od dawna polowałam na neonowe lakiery do paznokci z China Glaze. Wszystkie lakiery z tej firmy mają piękne i niepowtarzalne odcienie. Niestety nie tak łatwo na nie trafić... W końcu moje wymarzone znalazłam w sklepie internetowym Minti Shop (w cenie 16 zł/szt).

Wybór padł dwie sztuki z serii City FlourishGrass is lime greener oraz Flip flop fantasychoć tak na prawdę najchętniej zakupiłabym całą kolekcję :)

china glaze flip flop fantasy







































Kolory okazały się tak samo piękne jak na zdjęciach, którymi kierowałam się podczas zakupów. Lakierami maluje się wygodnie, choć osobiście wole odrobinę szersze pędzelki. Kolory są intensywne, a po wyschnięciu na paznokciu dają efekt lekkiego matu.
Muszę jednak przyznać, że jedna rzecz niestety mnie rozczarowała - trwałość lakierów. Nawet po użyciu dobrego top coatu, lakier szybko odpryskuje (u mnie już po jednym dniu) - dla mnie to duży minus. Pomimo tego, uważam że China Glaze to zdecydowanie marka warta wypróbowania.

Teraz do rzeczy - ostatnio na blogu pojawiło się sporo zdobień wykonanych przy użyciu stempli. Dla odmiany stwierdziłam, że przygotuje jakieś ręczne zdobienie. Pomysłów było mnóstwo i jak zwykle zrobiłam coś innego niż początkowo planowałam. Niemniej jednak efekt "łatek" bardzo mi się spodobał :)

Czego użyłam?
Jako koloru bazowego użyłam białego Golden Rose Rich Color 76. Same łatki wykonałam przy użyciu: China Glaze Grass is lime greener Flip flop fantasy, OPI Quarter for Your Thoughts, oraz czarnego lakieru do zdobień Flormar. Po raz kolejny jako top coat to zastosowałam Golden Rose Matte (wyjątkowo mi jakoś pasował do wykończenia).

china glaze city flourishpaznokcie w łaty


Podoba się Wam taki manicure?
Jakie są Wasze doświadczenia z lakierami China Glaze?

-E-

10 komentarzy:

  1. Boże jakie piękne! Tylko nie mów że to ręcznie zrobiłaś sama!? To była bardzo precyzyjna robota! A jak to zrobić równie dokładnie lewą ręką na prawej (zakładając że jesteś praworęczna)? Szkoda że nie ma szczegółowego instruktażu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie odrobinę precyzji potrzeba, natomiast dużo sprawę ułatwia taśma klejąca/paseczki do zdobień, którymi można łatwo wydzielić poszczególne figury :) wtedy już jest zdecydowanie łatwiej wszystko wymalować bez 'zaciapania' połowy paznokcia :)
    Pomyślę nad zrobieniem instrukcji krok po kroku :) wtedy zobaczysz że nie takie to trudne na jakie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelka zdobienie :)) z przyjemnością zostaję pierwszą obserwatorką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Kasia :) jak widzisz na razie raczkujemy, ale wszystkie dobre rady (i pochwały też) mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczne !! mega kolorowe :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowe łatki! jestem na tak!
    Do trzech obserwatorów sztuka, potem ruszy lawina :D zatem jestem trzecia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sabi, MatMaja - dzięki za miłe słowa :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lakiery china glaze <3 super te Twoje łatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeglądałam wszystkie posty na blogu :D i to zdobienie podoba mi się najbardziej:)! Bardzo ładne wykonanie i efekt jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) zapraszam częściej - może coś Ci jeszcze wpadnie w oko! :)

      Usuń