niedziela, 3 lipca 2016

Niebieski gradient i zdobienie z liściastą płytką od B.Loves Plates

Bardzo lubię niebieskie lakiery. Często sięgam po nie latem, bo idealnie dopełniają letnie stylizacje. Tym razem wykorzystałam kilka odcieni i zmalowałam niebieskie ombre!
blue gradient nails

Często decyduje się na przygotowanie gradientów, bo zawsze mam problem z wybraniem tylko jednego lakieru. Gradienty pozwalają na większe szaleństwo na paznokciach i połączenie z pozoru nie pasujących do siebie kolorów.

Tym razem połączyłam kilka odcieni niebieskości z bielą:

  •  Sally Hansen Bleach Babe,
  • China Glaze Dashboard dreamer,
  • Golden Rose Rich Color nr 68,
  • Alessandro Urban Denim
Do stempli wykorzystałam biały lakier od Colour Alike. Wzory pochodzą z płytki od B.Loves Plates - B.04 Leaves of happiness.
Całość została utrwalona topem Seche Vite.






-E-

11 komentarzy:

  1. Świetne połączenie kolorów i wzorów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG cudowne! zarówno połączenie kolorów jak i sam wzór. I'm in love <3

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam niebieskie pazury :) do tego niebieski gradient i białe stemple - połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiś czas temu wypróbowałam ombre pionowe na semilacach, zawsze miałam problem na jaki kolor się zdecydowac a takim sposobem mogę kilka na raz ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie wiem jakie kolory wybrać do gradientu, jak coś już zrobię to z reguły mi się nie podoba :D Użyłaś w tym mani mojej wymarzonej i jeszcze nie kupionej płytki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie samo ombre w zupełności by wystarczyło,ostatnio ciąglę noszę takie niebieskawe kolorki,numer 073 z Semilaca wygląda pięknie na lekko opalonych dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię cieniowane paznokcie :)
    Tutaj kolory są świetnie dobrane, a wzór z płytki dopełnia całości. A i zdjęcie na tle kwiatów wygląda super ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudne zdobienie! uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń