niedziela, 19 czerwca 2016

Eleganckie zdobienie z lakierami hybrydowymi

Ostatnio zamawiałam na Aliexpress lakiery hybrydowe. Dziś chciałam pokazać Wam moje zdobienie z ich udziałem. 

manicure na wesele



Ostatnio niestety, moim ogromnym nałogiem są zakupy na Aliexpress :(  Ciągle nie mogę oprzeć się produktom które znajduje tam w niezwykle niskiej cenie. Tak też się stało z lakierami hybrydowymi. 
Lakiery Bling GEL (w białej buteleczce) znalazłam na Ali w cenie nieco ponad 1$.  

W najbliższym czasie postaram się pokazać Wam całą moją kolekcję lakierów hybrydowych z Aliexpress, wraz z ich recenzją :)

Przygotowując się do wesela moich znajomych, postanowiłam na manicure hybrydowy. Taki który nie zawiedzie mnie na pewno w najmniej nieoczekiwanym momencie i będzie trzymał się przez dłuższy czas. 

W zdobieniu użyłam lakierów kilku marek:
  • piękna brzoskwinia to lakier z Aliexpress Bling GEL 01
  • fiolet to lakier zakupiony na stronie kosmetykizameryki bling 132
  • biel to lakier z Semilac Strong White 001

Na biały lakier nałożyłam nowo nabyty pyłek z Indigo -  Indigo efekt Holo Tiffany. Jest to pięknie mieniący się  pyłek w odcieniu mięty.

indigo pyłek holo tiffany


Nie byłabym sobą, gdybym do zdobienia nie dołożyła oczywiście jakiegoś stemplowego wzorku :)  Na fioletowy lakier odbiłam białym lakierem do stempli z Colour Alike, wzorek z cudownej płytki od B. loves plate :  B.06 classy and chic.
Płytka posiada piękne eleganckie wzorki na każdą okazję.

Całe zdobienie trzymało się na moich paznokciach dwa tygodnie, później ze względu na odrosty trzeba było się z nim rozstać.

Zapraszam do galerii :)

lakier Bling z Aliexpress



fioletowy bling 132



brzoskwiniowe hybrydy






-M-

6 komentarzy:

  1. Ładne zdobienie, pyłek od Indigo daje super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, musisz mieć odwagę, ja się boję zaufać takim nieznanym hybrydom, od lat stawiam na sprawdzonego semilaca
    ps. uważałabym odrobinę bardziej na skórki

    OdpowiedzUsuń