czwartek, 21 stycznia 2016

Zima z Nicole by OPI i B. Loves plates !

Znowu możemy cieszyć się śniegiem, zwłaszcza, że zaczęły się ferie. Szkoda, że dla mnie ten beztroski okres już się skończył.
Żeby polepszyć sobie humor postawiłam na śnieżne gwiazdki na paznokciach! :)


Nicole by OPI - Listen to your momager



Wszystkie paznokcie pomalowałam granatowym lakierem Nicole by OPI - Listen to your momager!

granatowy Nicole by OPI

Lakier ten pięknie mieni się w buteleczce, ma w sobie delikatne drobinki. Niestety mam wrażenie, że nie widać tego dokładnie na zdjęciach :( Posiada wąski pędzelek, kulkę w środku do mieszania lakieru i konieczne jest nałożenie dwóch warstw na paznokcie aby efekt był zadowalający. Nie bardzo wyobrażam go sobie jako lakier do stemplowania.

gwiazdki na paznokciach


Gwiazdki powstały dzięki płytce B. Loves plates - B.05 let it snow która dotarła do mnie jeszcze przed świętami. Jest to piękna płytka zawierająca cudowne gwiazdkowe i śnieżynkowe wzory :) Jak najbardziej ją polecam :) Odbijając wzór na paznokciach, chciałam uzyskać delikatny efekt dla gwiazdek, w związku z tym wybrałam do tego biały lakier z Golden Rose Rich Color nr 76.

Całość zdobienia pokryłam jak zawsze SecheVite :)

Zapraszam do oglądania zdjęć! :)

Nicole by OPI - Listen to your momager

płytka b.loves plates

świąteczne paznokcie


B. Loves plates - B.05 let it snow

zimowe paznokcie


-M-

9 komentarzy: