środa, 14 października 2015

Kosmetyki VIPERA - seria Magnetic Play Zone

Dziś wyjątkowo nie o paznokciach! :)

Jakiś czas temu, będąc w drogerii Super-Pharm chciałam upolować nowe cienienie do oczu. Moim oczom ukazał się regał z kosmetykami Vipera Magnetic Play Zone, który kusił ogromną ilością kolorów cieni, róży oraz bronzerów.
Postanowiłam zaryzykować i nabyłam kilka odcieni do przetestowania.
kosmetyki Vipera



W regale upatrzyłam sobie:
  • fioletowy cień CM28  ok. 8 zł
  • ciemno granatowy CM34 ok. 8 zł
  • róż RR13 Firewood ok. 11 zł
  • kasetkę na kosmetyki ok 16 zł


kosmetyki Vipera

Kasetka jest dosyć spora i będzie mogła pomieścić jeszcze wiele cieni. Posiada wymiary: 12,9 cm x 7,4 cm x 1,4 cm, a satynową pokrywkę można zdjąć (przyczepiona jest na magnesikach). Cienie są wielkości 2,5 cm x 2,5 cm.

Oczywiście nie ma konieczności od razu kupowania plastikowej palety na kosmetyki, cienie i róże można przechowywać również w przeźroczystych opakowaniach w których kupujemy produkty.


Vipera Magnetic Play Zone 
Zakupione przeze mnie cienie są matowe ( do wyboru były jeszcze półmaty i metaliczne odcienie).  Na zdjęciu poniżej widać swatche dwóch cieni oraz różu.

cienie Vipera

Cienie CM28 oraz CM34 dobrze rozprowadzają się na powiekach. Możemy nimi stopniować intensywność nakładanego koloru. Długo utrzymują się na powiekach jednakże ja zawsze pod cień nakładam bazę po cienie. Ostatnio wytrzymały całe wesele na którym byłam :)

Kupiony przeze mnie róż Vipera w odcieniu Firewood jest delikatny, lekko widoczny na skórze. Mam wrażanie że niezbyt długo utrzymuje się na policzkach, jednakże wydaje mi się, że moje policzki ogólnie nie lubią na sobie różu  i sprawiają, że każdy szybko znika :(

Cienie wielkościową mogę porównać do cieni Inglota które również posiadam w swojej kolekcji i dla których również mam kasetkę na kosmetyki :)

cienie Vipera a Inglot


Porównując cienie z Vipery oraz z Inglota na pierwszy rzut można stwierdzić, że cienie z Inglota są większe mają wymiary 3 cm x 3 cm. Do różnic należy również dodać cenę: koszt jednego cienia to ok. 15 zł. Kasetka na cienie kosztowała ok. 16 zł czyli podobnie jak Vipera Magnetic Play Zone jednakże w tym przypadku pomieści ona mniej kosmetyków.

cień vipera CM34
Według mojej opinii, kosmetyki z serii Vipera Magnetic Play Zone, są godne polecenia. Mają dobrą jakoś w stosunku do ceny. Wydając niewiele pieniążków możemy nabyć kilka interesujących nas cieni jeśli lubimy tylko składane samodzielnie zestawy  :) Ja do takich osób akurat należę. 
Kosmetyki możemy zakupić w Super-Pharm, na stoiskach Vipery oraz na stronie internetowej: http://www.viperamagneticplayzone.pl

A Wy macie w swojej kolekcji jakieś kosmetyki Vipery które możecie polecić?



-M-

1 komentarz:

  1. Ostatnio szukałam paletek magnetycznych na necie i vipera wyszła najrozsądniej :)

    OdpowiedzUsuń