środa, 21 października 2015

Eleganckie połączenie złota i czerwieni na paznokciach

Ostatnio bawiłam się na kolejnym w tym roku weselu. Do mojej sukienki najlepiej pasowały czerwone paznokcie ze złotymi zdobieniami. Prezentowały się bardzo elegancko - zobaczcie!



Po raz kolejny wykorzystałam wzory z płytki Blueberry 01,które wyjątkowo dobrze pasowały mi do mojej wizji eleganckich paznokci.

W roli głównej zadebiutował lakier Indigo -Romeo and Juliet, oraz złoty lakier do stempli Colour Alike - B. a Golden Queen.
Całość utrwaliłam szybkoschnącym topem Seche Vite, który jak zwykle fantastycznie sprawuje się do przedłużania trwałości mojego mani.

Efekt finalny uważam za bardzo elegancki i w kolorach nieco jesienny, więc idealny na tę porę roku.





czerwone paznokcie

eleganckie paznokcie
-E-

10 komentarzy:

  1. Colour alike świetnie się odbija :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemne połączenie. U mnie też pomarańczka na paznokciach, chyba jesień tak nastraja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie eleganckie! Bardzo mi się podoba :) Kurczę, też muszę kupić ten złoty lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne, eleganckie połączenie! super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne połączenie kolorystyczne, nietypowe i eleganckie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No niesamowicie piekne i eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to złotko i uważam, że jest bardzo udane ;) Cudne pierścionki! :D Zdobienie super eleganckie, akurat na nadchodzący sezon świąteczno-karnawałowy :)

    OdpowiedzUsuń