środa, 1 lipca 2015

Koronka w odcieniu mięty

Uwielbiam miętowy lakier do paznokci. Ostatnio dosyć często można go spotkać na moich zdobieniach. Chyba musimy sobie zrobić przymusową przerwę gdyż reszta lakierów czuje się zaniedbana :)
Dziś na paznokciach mięta w połączeniu z koronkową płytką.


koronkowe paznokcie



Do wykonania dzisiejszego mani użyłam pięknych kolorów, które możecie znaleźć poniżej na zdjęciu:


subtelny manicure

  • miętowy lakier to Super Stay 7 Days z Maybelline w kolorze: Mint for Life 615
  • niebieski to piękny Golden Rose Riche Color w odcieniu 62
  • biały to deBBY gelPLAY w odcieniu 23

Do wykonania zdobienia użyłam płytki JQ-18 która zawiera wiele koronkowych wzorów. Odbiłam ją na miętowym jak i białym kolorze, niestety na białym nie jest bardzo widoczna :(

Mani wyszło delikatne ale robiło wrażenie na wielu osobach :)

A Wam przypadło do gustu? :)




delikatne paznokcie

Maybelline Super Stay

błękitne paznokcie
-M-

6 komentarzy:

  1. śliczna jest ta miętka <3 bardzo ładne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne połączenie kolorów i śliczny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolorki, lubię golden rose:) ps. Zaprosiłam Cię do zabawy na swoim blogu, będzie mi miło jesli dołączysz:) http://sistersnails1.blogspot.com/2015/07/moje-wyroznienie-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Miętka to zdecydowanie przepiękny kolor, tym bardziej w połączeniu z koronką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle to nominowałam się do Liebster Award, będzie mi niezmiernie miło jeśli zechcesz dołączyć :)

      Usuń
  5. delikatne i subtelne. Ładne kolorki. Ja też należę do fanek golden rose ;)

    OdpowiedzUsuń