poniedziałek, 13 lutego 2017

Organizer na płytki z Aliexpress

Jeśli dobrze pamiętacie we wcześniejszym poście pisałam na temat dwóch nowych produktów które chciałam zrecenzować na blogu. 

Dziś pierwszy z nich - organizer na płytki do stempli :)

organizer na płytki do stempli




Organizer do wyboru jest w kilku kolorach ( żółty, zielony, niebieski i różowy). Standardowo przeznaczony jest na dokumenty jednakże u mnie służy jako organizer do przechowywania płytek do stempli.

Ja swój kupiłam tutaj na Aliexpress <klik>   i kosztował mnie ok. 9 zł. 

Wraz z organizerem dostajemy również kolorowe karteczki dzięki którym możemy pozaznaczać kolorami przegrody.  Funkcja ta jednak sprawdzi się chyba bardziej typowo przy przechowywaniu dokumentów niż płytek. 



Organizer posiada wymiary 12 cm x 18 cm i jest wykonany z lekkiego plastiku.

organizer z Aliexpress

organizer na dokumenty

Organizer posiada 13 przegródek do których możemy włożyć po kilka płytek na raz . 

przechowywanie płytek

Mimo iż do organizera mieści się naprawdę sporo płytek, aby pomieścić moją pokaźną kolekcję będę musiała zamówić jeszcze jeden (inaczej nie będę mogła go zamknąć).
Do organizera zmieszczą się standardowe płytki wielkości Moyou, BP jak i wielkości B. loves plates. 


organizer na płytki do stempli z Aliexpress


Czy jest to przydatny gadżet? Jeśli nie lubisz jak Twoje płytki leżą wszędzie i nie możesz ich znaleźć wtedy kiedy ich najbardziej potrzebujesz to jak najbardziej polecam :)


-M-


12 komentarzy:

  1. Ja mam może z pięć płytek więc u mnie raczej nie jest potrzebny taki gadżet ale ogólnie świetna sprawa💅

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze trochę i mi także taki organizer będzie potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny :) Ja mam inny i już wypełniony, trzeba pomyśleć o nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa, ja mam jeden organizer z BPS i sprawdza sie idealnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie przydatna rzecz, moje płytki są w kilku miejscach i przed malowaniem jest akcja szukania tej konkretnej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten organizer. Też mam ale taki ciut mniejszy, który mieści płytki z BPS ale z B. już nie. Ten dodatkowo ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie od kilku dni oglądam typowe holdery na płytki na Ali i nie mogłam się na nic zdecydować, nie pasowały mi albo rozmiary, albo kolory... dzięki za linka, właśnie zamówiłam ten przepiękny zielony :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko 3 płytki, więc na razie to nie dla mnie. :D Ale wygląda bardzo fajnie i, jeśli kolekcja mi się rozrośnie, na pewno się w coś takiego zaopatrzę.
    Dawno Was tutaj nie było. :(
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń