sobota, 22 października 2016

Paznokcie na Halloweeen! Mroczny gradient na paznokciach!

Wielkimi krokami zbliża się Halloween. Z tej okazji przygotowałam moją kolejną propozycję paznokci na tą okazję. Tym razem będzie mrocznie!
halloween mani

Specjalnie na Halloween zamówiłam sobie na Aliexpress idealną płytkę do wykonania kilku zdobień. Chyba mam jakiegoś pecha do wzorów na tą okazje, bo w zeszłym roku zaginęła przesyłka z moim zamówieniem, a w tym roku czekam ponad miesiąc i nadal nic.

W związku z tym musiałam sobie jakoś poradzić i zdecydowałam się, że spróbuję wykombinować coś z tego co już mam. Okazało się że jedna płytka (JQ-L10) zawiera mały wzór z zamkiem i czarownicą! Stwierdziłam, że więcej mi nie potrzeba, bo resztę mogę wymalować ręcznie.

Jako bazę gradientu wybrałam lakiery OPI i Essie:

  • OPI Towel me about it,
  • OPI I'm getting a tan-gerine,
  • Essie Braziliant
Później już zostało mi malowanie cieniutkim pędzelkiem zdobień. Jedynie zamek i czarownica zostały odbite, reszta wzorów jest ręcznie namalowana. Całe zrobienie utrwaliłam matowym topem od Golden Rose. 
Mani może nie jest perfekcyjne, ale zdecydowanie wpisuje się w klimat Halloween. Podoba się?

pomarańczowy gradient

-E-

5 komentarzy: