poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Neonowe stemplowe naklejki

Tym razem mam dla Was zdobienie, które nieco czekało na swoją publikację. Dziś w końcu nadszedł ten dzień! Takie paznokcie mogą być idealnym wyborem na wakacyjny wyjazd. Neony, stemple i matowe wykończenie. Brzmi dobrze?

neonowe matowe paznokcie

Czasami mam ochotę na bardziej szalone i kolorowe zdobienia. Piękne neonowe kolory lakierów China Glaze zainspirowały mnie do wykonania stemplowych naklejek.

Do naklejek wybrałam piękny wzór z płytki - B.06 Classy and chic od B.Loves Plates, przypominający łapacz snów. Wzór odbiłam czarnym lakierem do stempli od Colour Alike, a później przyszedł czas na kolorowanie. Dobrze do tego sprawdził się zwykły kropkownik, choć czasem też używam małych pędzelków do zdobień.

Ostatecznie naklejki wylądowały na dwóch paznokciach. Pozostałe wymalowałam na gładko i utrwaliłam matowym topem od Golden Rose.
Wykorzystałam lakiery:

  • China Glaze Lemon Fizz (żółty)
  • China Glaze Shocking Pink (różowy)
  • China Glaze Tart-y For The Party (fioletowy)
  • China Glaze Aquadelic (turkusowy)

Jak Wam się podoba takie połączenie?

motyw łapacza snów na paznokciach

china glaze neony

stemplowe naklejki



-E-

10 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda połączenie tych kolorów na stemplu! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka *_* bardzo mi sie podoba to mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, całość wygląda oszałamiająco!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! super kolory i pięknie pokolorowany wzór

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wzór i bardzo fajny dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauroczyło mnie to zdobienie 💞💜💓

    OdpowiedzUsuń
  7. zdobienie idealne! mat daje świetne wykończenie, sama używam takiego matowego topu z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń