niedziela, 27 września 2015

Leniwy poranek.. Astor Quick'n go i delikatne zdobienie z MoYou Pro

W weekendy nadrabiam blogowe zaległości. To najlepszy moment, żeby znaleźć odpowiednio dużo wolnego czasu (i światło dzienne do zdjęć!) na przygotowanie propozycji nowego manicure. W jedną bardzo leniwą sobotę, pomalowałam paznokcie w kolorach zgaszonej zieleni i pudrowego różu.

moyou pro 04



paznokcie moro
Zielony lakier jaki stał się inspiracją, upolowałam na sporej promocji w Drogerii Natura (cena poniżej 9 zł). Nie miałam do tej pory w swojej kolekcji lakieru w podobnym odcieniu, choć zielonych jest w niej co najmniej kilka :)
Pierwotnie przy użyciu nowej zdobyczy miał powstać wzór moro, ponieważ od razu miałam takie skojarzenie z tym odcieniem.
Ostatecznie jednak, zdecydowałam się na bardziej subtelny manicure w dosyć zgaszonych, wręcz pastelowych kolorach. Całości dopełnił połyskujący lakier w kolorze starego złota. Jedynie na środkowym palcu, zdecydowałam się dodać delikatny wzorek pochodzący z płytki MoYou London Pro 04.

Lakiery, które wykorzystałam:

  • zieleń - Astor Quick'n GO! - nr 380
  • pudrowy róż - Rimmel  60 seconds - 203 Lose your lingerie
  • złoty - Rimmel Space dust 003 Aurora

party nails

Mam nadzieję, że efekt końcowy przypadnie Wam do gustu :)


-E-

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba to połączenie kolorów - jest absolutnie niespotykane :) a do tego odbiłaś ornamentowy motyw - dla mnie to ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no zdecydowanie to nie mój odcień zieleni, ale u Ciebie wygląda to obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdobienie, idealne na jesień! :) Nie przepadam za zielenią, ale w tym zestawieniu wszystko jest absolutnie na swoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to zestawienie kolorków. Mam podobną zieleń z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń