czwartek, 6 sierpnia 2015

Letnie zdobienie czyli neonowy róż Lovely

Neonowe kolory idealnie pasują w letnie dni. Człowiek dzięki nim dostaje pozytywnej energii! (przynajmniej ja :) ) Dziś właśnie takie oto mani chciałam Wam zaprezentować. Do jego wykonania użyłam pięknego neonowego różu z Lovely. Zapraszam :)


Różowe paznokcie


Uwielbiam lato, kiedy kwitną wszystkie kolorowe kwiaty i pachnie lawenda :) Ach! jak dla mnie mogłoby ono trwać cały czas! Dziś na zdjęciach spotkacie bardzo dużo kwiatów, jednakże nie paznokciach :)

letni manicure
Do wykonania mani użyłam białego lakieru deBBY gelPLAY w kolorze 73. Nałożyłam go również pod różowy lakier aby wydobyć dzięki temu intensywność jego barwy.  Tak jak wspominałam wcześniej, różowy lakier pochodzi z Lovely z serii Butterfly Colors
różowy Lovely Butterfly ColorsLovely Butterfly Colors
Wzorek okularów odbiłam z płytki z serii JQ- L06 czarnym lakierem z Golden Rose. Całość jak zawsze pokryłam Seche Vite

Jak  dla mnie zdobienie wygląda niezwykle uroczo! :)


okulary na paznokciach

stamping plate JQ- L06

stamping plate JQ- L06


JQ- L06 recenzja

-M- 

4 komentarze: